Aanmelden

Freelance Payroll consultant gezocht voor optimalisatie HR-processen

95,00 per uur

Vind hier alle informatie over deze freelance consultancy opdracht — en solliciteer vandaag nog.

Overig

Opdracht actief

Over onze organisatie


Wij zijn een vooruitstrevende HR-dienstverlener met de focus op innovatieve payroll-oplossingen voor middelgrote en grote bedrijven in diverse sectoren. Ons team bestaat uit ervaren professionals die continu streven naar het beste resultaat voor onze klanten. In verband met een groeiende projectenportefeuille zijn wij op zoek naar een zelfstandige freelance Payroll consultant die energie krijgt van het verbeteren en optimaliseren van payroll-processen.

Wat ga je doen?



  • Adviseren van klanten over loonadministratie, sociale wetgeving en fiscale vraagstukken.

  • Uitvoeren van audits op bestaande payroll-processen en aandragen van structurele verbetervoorstellen.

  • Begeleiden van implementatietrajecten van nieuwe payroll-software of -systemen.

  • Het up-to-date houden van kennis over relevante wet- en regelgeving en deze vertalen naar pragmatische adviezen voor onze klanten.

  • Fungeren als sparringpartner voor HR- en financiële afdelingen.

  • Trainingen en workshops verzorgen voor personeel op het gebied van loonadministratie en payroll-processen.

Wat breng je mee?



  • Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van HR, Bedrijfskunde of Accountancy.

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als Payroll consultant of vergelijkbare rol bij een bureau of als zelfstandige.

  • Diepgaande kennis van payroll-systemen (zoals Afas, Loket.nl, Nmbrs of vergelijkbaar) en actuele wet- en regelgeving.

  • Je bent communicatief sterk, zelfstandig, analytisch en oplossingsgericht.

  • Ervaring met projectmatig werken en het begeleiden van verandertrajecten is een pré.

  • Je bent flexibel inzetbaar en gewend om bij verschillende klanten te werken.

Wat bieden wij?



  • Een uitdagende freelance opdracht binnen een enthousiast en deskundig team.

  • Mogelijkheid om op afstand te werken gecombineerd met inspirerende werkplekken op ons kantoor.

  • Marktconforme vergoeding op basis van ervaring en inzet.

  • Ondersteuning vanuit onze organisatie: kennisdeling, toegang tot documentatie en interne expertise.

  • De mogelijkheid om je netwerk uit te breiden binnen onze brede klantenkring.

  • Flexibele startdatum, opdrachtduur in overleg (minimaal 4 maanden).

Ben jij dé Payroll consultant die wij zoeken?


Reageer dan snel! We ontvangen graag jouw cv en een korte motivatie via het contactformulier. Wij kijken uit naar een prettige samenwerking!